loading...

گوگل

تقریباً ۴۰۹٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۰ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبچرا دیگر از دیجی کالا خرید نخواهم کرد؟! - ویرگولvirgool.io › چرا-دیگر-از-دیجی-کالا-خرید-نخواهم-کرد-ejzgqlgornt

آنلاین بازدید : 54 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

تقریباً ۴۰۹٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
نتایج وب

چرا دیگر از دیجی کالا خرید نخواهم کرد؟! - ویرگول
virgool.io › چرا-دیگر-از-دیجی-کالا-خرید-نخواهم-کرد-ejzgqlgorntj
بیشتر احساس کردم که من در خدمت دیجی کالا هستم که بعد یک هفته و نیم نگه داشتن پول، لطف می کنه می گه فلان ساعت خونه باش میخوام جنستو بیارم بهت تحویل بدم و ...

چرا بازه‌های ارسال سفارش به صورت موقت محدود شده بود؟ - Digikala
www.digikala.com › خانه › اتاق خبر دیجی‌کالا › اطلاع رسانی
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - چرا؟ چون من مشتری دیگه نمیام کالایی که تو آف بهم نفروخین و با قیمت ... تخفیفش تموم میشه لطفا سریع باز کنید بتونیم خرید کنیم نمیشه که فقط ...

راهنمای خرید از دیجی‌کالا | دیجی‌کالا مگ - Digikala
www.digikala.com › mag › tag › راهنمای-خرید-از-دیجی‌کالا
چگونه در وب‌سایت دیجی‌کالا محل تحویل و شیوه ارسال سفارش را تعیین کنیم؟ ۳ سال قبل. محسن چینه‌کش. چگونه در وب‌سایت دیجی‌کالا سفارش ثبت کنیم؟ چگونه در ...

تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا DigiKala ...
www.imarketor.com › فروشگاه-اینترنتی-دیجی‌کالا-digikala
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و تجربه خرید از آن جزو موضوعاتی است که تا به حال ... داشتن دیجی‌کالا هزینه ارسال رو رایگان کنه، یا کاهش بده، یا حد اقل میزان خرید ... اکثرا جزو کالاهایی هستن که دیجیکالا میگه شرایط نگهداری خاص دارن، اما چرا؟ ... کالا نصف روز یا بیشتر تو صف معطل میشی و قاعدتا فروشنده نمیتونه خودش ...

5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید! - آی تی رسان
itresan.com › خبر › 5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید!
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - بارها برایم پیش آمده که قصد خرید محصولی از دیجی کالا را داشتم اما با یک ... بود، با مدیر مارکتینگ آن شرکت (صاحب کالا) صحبت کردم که چرا چنین ...

چرا نمیشه از دیجی کالا خرید کرد | تبادل نظر نی نی سایت
www.ninisite.com › discussion › topic › چرا-نمیشه-از-دیجی-کالا-خرید...
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - من همیشه میکردم اما چند روزه خریدم ثبت نمیشه با پشتیبانی تماس بگیرید شما که تا حالا خرید کردین راضی بودین ؟لباساش جنسش خوب بوده ؟

تماس با دیجی کالا digikala - شما نیوز
www.shomanews.com › اقتصادی_فوری و مهمترین اخبار اقتصادی
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه ... چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ... تامین کنید حذف کردید و باقی مبلغ رو نمیتونم استفاده کنم.

فروشگاه دیجی کالا | ایمالز
emalls.ir › Shop
من چند سال بود مشتری دیجی کالا بودم و به مناسبت های مختلف خرید می کردم و به موقع ... بودن واسم ؛ میگم اگه ارسالش بصورت اکسپرس نمیشه چرا تو گزینه های نحوه ارسال ...

بامیلو یا دیجی کالا؟ از کدام فروشگاه خرید کنیم؟ - مدیر وب
modireweb.com › bamilo-or-digikala
من خودم به شخصه برای خرید از دیجی کالا استفاده نمی کردم و همیشه برای کسب ... چرا دیجی کالا افت کرد را منتشر کردم و آن را به یک مسابقه تبدیل کردم تا نظرات ...

مسابقه 2: چرا دیجی کالا افت کرد؟ - مدیر وب
modireweb.com › why-digikala-dropped
مسابقه شماره 2 در خصوص رخدادهای اخیر وب سایت دیجی کالا می باشد و سوال مسابقه ... اگر به دنبال جذب افرادی هستید که با وجود مراجعه به سایت شما خرید نکرده‌اند، ... بنظر من دیجی کالا بیشتر از اینکه به مشتری اعتماد و تکیه کنه داره به خودش تکیه میکنه ... بزرگ باشد اما عمق نداشته باشد نمیتونه کسی در خودش فرو ببره دیجی کالا دقیقا ...
جستجوهای مربوط به چرا نمیتونم از دیجی کالا خرید کنم

خرید حضوری از دیجی کالا

اموزش تصویری خرید از دیجی کالا

کلاهبرداری دیجی کالا

عدم پاسخگویی مشتری دیجی کالا

تاخیر در ارسال دیجی کالا

تجربه خرید از دیجی کالا

هزینه پست دیجی کالا چقدر است

ثبت نام در دیجی کالا برای خرید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 14,661
  • بازدید کلی : 382,728